סובלים מחרדה? חווים לחץ לעיתים תכופות? ומרגישים כי כמות התקפי הפאניקה שלכם מתחילה לעלות בתקופה האחרונה?

טיפול צמחי טבעי מהפכני מחולל מהפכה בעולם הטיפולים בחרדה

נעה בשן, 01.06.2021

אתם לא לבד, 30% מהמבוגרים בעולם סובלים מחרדה, ההפרעה הנפשית הרווחת ביותר. 

כך קבע המכון הלאומי לבריאות בארצות הברית. על פי המכון 2.6 מיליארד בני אדם מתמודדים ברמה היומיומית עם תחושות של חרדה. גם בישראל הנתונים דומים, על פי סקר בינלאומי שפרסם אגף בריאות הנפש של משרד הבריאות, אחד מכל ששה ישראלים בוגרים סבל מהפרעה של דיכאון או חרדה במהלך חייו.

פגיעה משמעותית באיכות החיים שלכם 

החיים מזמנים לנו לא פעם מתחים וטרדות. בעוד שתחושת הפחד האנושית מבוססת על חשש מעניין קונקרטי, חרדה מעוררת תחושות חשש ודאגה, שאינן מבוססות על אירוע מסוים אלא הופכות לחוויית החיים. אגודת הפסיכולוגים האמריקאים מגדירה חרדה כ"רגש המאופיין בתחושות של מתח, מחשבות מודאגות שינויים כגון לחץ דם מוגבר". 

אם יצא לכם במהלך ההוויה היומיומית שלכם לסבול מ: 

  • קוצר נשימה 
  • דפיקות לב מואצות
  • הזעה
  • לחץ בחזה
  • מתח בשרירים
  • בעיות שינה
  • עצבנות
  • קושי להתרכז

כנראה שאתם במילים פשוטות חווים התקף חרדה, או קצת מורכב יותר חשים חרדה כרונית.

קיימים מספר סוגי חרדה:

  • הפרעת חרדה מוכללת (Generalized Anxiety Disorder – ובקיצור: GAD)
  • הפרעה טורדנית כפייתית (Obsessive Compulsive Disorder – ובקיצור: OCD)
  • הפרעת פאניקה (Panic Disorder)
  • הפרעת דחק פוסט־טראומטית (Post Traumatic Stress Disorder – ובקיצור: PTSD)
  • חרדה חברתית (Social Anxiety Disorder)
  • פוביה פשוטה/ספציפית (Specific Phobia)

הטיפול הנפוץ ביותר הן אותן תרופות מרשם לטיפול בחרדה, האם אתם מרגישים שזה הטיפול הנכון והטוב ביותר עבורכם?  

במצב של חרדה קיימת פגיעה בתפקוד המערכת הסרוטונרגית. כלומר במערכת הקשורה בנוירוטרנסמיטור סרוטונין אשר אחראי על התחושות והרגשות, או במילים פשוטות, על מצב הרוח שלנו. 

העולם המערבי מעודד שימוש בתרופות נרקוטיות ובתרופות הרגעה לטיפול בחרדה כאלו הנחלקות:

  1. אלו המשפיעות על פעילות הסרוטונין בלבד (SSRI) או בנזודיאזפינים 
  2. כן תרופות המשפיעות על הסרוטונין ונוראפינפרין (SNRI )

במידה ואתם נוטלים תרופות נוגדות חרדה אתם בטח מכירים היטב את תופעות הלוואי הנפוצות:  

השמנה, פגיעה בחשק ובתפקוד המיני, כאבי בטן ועוד, אך חמור מכך, רבים הנוטלים אותן , עלולים לפתח בהן תלות להשגת איזון, מה שגורם לכך שיש צורך להעלות את המינון ולעיתים ההשפעה נשחקת והמטופלים מתמכרים אל התרופות. 

למה טיפול תרופתי בסופו של דבר גורם לכם לנזק גדול יותר מהפתרון עצמו? 

טיפולים פרמקולוגיים מכווני מוח הם מאוד בעייתיים. הם פותרים את הבעיה אבל יש לנו שליטה והבנה מאד קטנה על ההשפעות שלהם על כל חלקי המוח. כבני אדם, אנחנו צריכים לעבור תקופה לא פשוטה של הסתגלות לתרופות ועד למציאת המינון הנכון על בסיס ניסוי וטעייה, תקופה לא פשוטה לרבים מאלו שהחליטו לקחת טיפול תרופתי כדי להקל במצבם. 

תופעות לוואי קשות של עלייה במשקל, בעיות שינה מדווחות על ידי כל המשתמשים, אך שוב, החיסרון הגדול הוא בנטילת תרופות לאורך זמן הגוף מגלה סבילות לתרופות והמשתמשים חייבים להמשיך ולעלות במינון עד לשלב שהם חייבים לעצור ולעזור לגוף להתנקות. תקופה המאופיינת עם ייסורי גמילה והחרפה של הדיכאון והחרדה.

בדיכאון, כמו בהרבה מצבים כרוניים, הגוף נחשף לגורם סטרס חיצוני, אולם לאחר שגורם הסטרס חלף, הגוף מתקשה לחזור למצב רגיל. בשנים האחרונות גילו את המערכת שאחראית על החזרת הגוף לאיזון, מדובר במערכת הורמונלית העונה לשם המערכת הקנבידואידית.

המערכת האנדוקנבינואידית

זוהי מערכת החולשת על מנעד רחב מאוד של תהליכים ביולוגיים וכימיים בגוף ומהווה גורם מכריע בבריאות ובתקינות פעולתו של הגוף. מערכת זו מורכבת מאנדוקנאבידואידים (שהם למעשה קנבינואידים שהגוף עצמו מייצר) ומקולטנים שמתקשרים עם קנבינואידים (בין אם הם ממקור פנימי או ממקור צמחי חיצוני כמו בשמן הרפואי) לתגלית המערכת המפורסמת הזו אחראי מדען ישראלי בעל שם עולמי בשם פרופ' רפאל משולם, שגילה אותה עוד בשנות ה-60 של המאה הקודמת.

כאשר סובלים מדיכאון וחרדה המערכת הקנבידואידית נמצאת בתת-תפקוד, בטיפול הצמחי באמצעות שמן רפואי ניתן טיפול נקודתי ומוכוון למערכת האנדוקנבינואידית, כך מצליחים לפתור את הבעיה מהשורש ולא רק מטפלים בסימפטומים. 

התקווה הירוקה

נזקי ההתמכרות ותופעות הלוואי שלהן מעסיקות את עולם הרפואה המערבי וברור שיש לספק אלטרנטיבה ואורגנית יותר לטיפול בחרדות. התקווה הירוקה מגיעה מכיוון שמן שמופק מהצמח הירוק. השפעתו על הפרעות חרדה הוכחה כיעילה, בטוחה, נטולת תופעות לוואי ולא ממכרת. מאחר וניתן לבודד אותו להגביר את המינון שלו כך שיתאים למטופל, הוא ניתן לרוב ללא חשש, ללא צורך בבדיקות רפואיות מקיפות וברוב העולם המערבי הוא מצוי במדפי הפארם הנפוצים. 

טיפול טבעי ויעיל בחרדה ובבעיות שינה שלרוב מלוות את כל אלו שסובלים מחרדה  – שמן רפואי מהצמח הירוק 

מדובר בטיפול טבעי, מהצומח וללא תופעות לוואי הרסניות של תרופות מרשם קונבנציונליות. בעוד לתרופות מרשם לוקח לרוב זמן מה של שלושה שבועות לפחות להשפעת התרופה, פה מדובר בהשפעה כמעט מיידית, לא, אנחנו לא מנסים ״למכור״ לכם משקה קסמים, מדובר בשינוי שחווים מיליוני אנשים ברחבי העולם.


לקבלת פרטים נוספים והטבה ייחודית


קחו לדוגמא את ארה״ב, בה מספר המשתמשים הקבועים בשמן רפואי נמצא בעלייה מאז החל הטיפול החוקי בו אי שם ב-2012 : 

אם הגעתם עד פה, כנראה שהצלחנו לעורר איזו נקודה חדשה בקו המחשבה שלכם, או לחילופין לעורר תחושה הפנימית בצורך לעשות שינוי, ולבחון דרכים אחרות, טבעיות ובטוחות יותר בטיפול בחרדה.

רוצים לדעת עוד? רוצים לקבל מידע מקיף ומלא על שמן רפואי אורגני שמיליוני אנשים ברחבי העולם משתמשים בו באופן יום יומי, וניתן כתרופות לכל אותם עשרות אלפי ישראלים המחזיקים רישיון לירוק רפואי ?


לקבלת פרטים נוספים והטבה ייחודית