היכרויות באינטרנט ממבט נשי

גברים, בואו נדבר עליכם באתרי היכרויות מקוונים, אני רוצה לתת לכם כמה טיפים לגבי פרופילי ההיכרויות שלכם. העניין הוא שיש כמה דברים שציינתי בטיולים שלי ברחבי אתרי ההיכרויות באינטרנט, שיש לי בנק גדול של חברות רווקות בעיקר ועניין איך הדברים האלה עובדים, ראיתי הרבה פרופילים שונים אתרי היכרויות מאתרי ההיכרויות היותר מזדמנים כמו טינדר דרך האתרים היותר רציניים כמו אהרמוני ו- Match Affinity (נסה את זה, זה מדהים).

אני לא מתיימר להיות מומחה לדייטים ואני לא מתכוון להגדיר את עצמי בתור איזה סוג של גורו לזוגיות בקרוב, אבל אני צלם, כותב ואישה שמחפש אחר בן זוגה בפעם השנייה, אז אני חושב אני מוסמך לכתוב זאת ואני מקווה שתמצא את זה מועיל.

  • תמונות מטושטשות הן גרועות – ברצינות, חבר'ה, זה לא כל כך קשה לצלם סלפי טוב, למצוא חלון עם אור שמש לא ישיר, אולי פונה צפונה בסביבות השעה 13:30 אחר הצהריים, לחשוב על דברים נחמדים ולחייך, אם יש לך מפוקפק מצלמה בטלפון שלך, צא לחוץ או תן למישהו אחר לקחת את זה, היו לי לקוחות לאורך השנים שהשתמשו בשירותי הצילום שלי כדי לקבל תמונות פרופיל נהדרות, זו ההזדמנות היחידה שלך ליצור רושם ראשוני, אל תעשה אני מחליק שמאלה כי התצלום שלך כל כך מטושטש שאני אפילו לא מצליח להבין את תווי הפנים שלך!
  • תמונות עירומות הן הגרועות ביותר – אין צורך לשלוח אי פעם תמונה עירומה למישהו לפני שהיה לך כל כך הרבה תאריך, זה בצורה גרועה מאוד ואני אהיה כנה, זה פשוט הולך להראות מסביב פאב וצחקו אם אתה עושה את זה!
  • תמונות עם ילדיך הן לא לא, תראה, גברים, אני יודע שיש לך ילדים ואני יכול לדמיין שאתה אבא נהדר אבל טינדר הוא לא המקום לשתף תמונות של הילדים שלך, ברצינות, זה בצורה גרועה וזה גורם לי התעלם ממך מיד, אני אוהב ילדים אבל אתרי היכרויות פשוט אינם מקום נהדר לשתף את התמונות שלהם.
  • תמונות עם חיות המחמד החמודות שלך נהדרות, עכשיו אם מצד שני יש לך גור חמוד או חתלתול ויש לך תמונה איתן אז זה בטח יגרום לי לרצות לברר יותר, פחות או יותר כל הנשים אוהבות תמונות של גברים חמודים עם חיות המחמד המקסימות שלהם, חשבו חתלתולים וגורים ויהיו לכם שפע של הודעות מגברות מעוניינות.
  • החיוך הוא מדהים, ולא כל כך משתולל, עד שראיתי פרופילי היכרויות האמנתי בכנות שהשתלטות היא משהו שנעשה על ידי בני נוער ואנשים שיכורים, די נחרדתי מאנשי בריטניה שחשבו שזו דרך טובה לפתות את הנשים את חייהם, רק חייכו חבר'ה, חיוך פתוח גדול הוא המנצח בכל ימות השבוע!
  • פאות ומשקפיים מצחיקים כך שאני לא יכול לראות את הפנים שלך, כן, במה מדובר אם תמונת הפרופיל הראשית שלך היא שאתה לבוש כמו אלביס ואני אפילו לא יכול לראות את הפנים שלך, אתה עשוי לחשוב שזה מסתורי ומפתה אבל אני יכול להבטיח, זה לא, אני רוצה לראות רק תמונת פרופיל נהדרת, זה לא יותר מדי לשאול נכון?
  • שום דבר לא כתוב בפרופיל שלך, בסדר אז יש לך את התמונות ואתה חמוד אבל אני לא הולך ללחוץ עליך אם אני לא יכול למצוא לפחות קצת עליך, אתה לא צריך לכתוב מובי דיק (לא שפת אם) פשוט ספר לי קצת עליך והפוך אותו למעניין, תמשוך אותי פנימה, זה לא מדע רקטות!
  • טקסט דבר בפרופיל שלך, אני שונא דיבורי טקסט, עד כדי כך שאני אפילו לא מבין את זה ולכן כשאני רואה אותו אני רוצה להיפטר ממנו ברגע שאוכל, אם אתה חייב להשתמש בטקסט לדבר, השתמש בו בטקסטים לבני הזוג שלך, אל תשתמש בו כדי למצוא את האהבה הגדולה הבאה בחייך!
  • המילים "אם אתה רוצה לדעת משהו פשוט שאל" זה מקומם בערך כמו שזה נהיה, שוב, אתה לא אומר לי כלום ואתה מצפה שאתה כל כך מדהים שאני פשוט אעביר הודעה אבל זה כמו קופסה נחמדה שלא אומרת לכם מה יש בפנים, האם הייתם רוצים להתאמץ לברר או שהייתם מעדיפים שהיא פשוט תארה תיאור נהדר בחזית שגורם לכם לרצות לפתוח אותה במהירות!
  • להיות מופרך, בסדר אז זה מסובך, אני מבין שכולנו מוכרים את עצמנו באתרי היכרויות אבל אני שונא כשאנשים משקרים או שהם פשוט עושים את עצמם כל כך טובים יותר ממה שהם, כנות היא הדבר החשוב ביותר בחיים , אהבה ומערכות יחסים, אז אם אתה מתחיל עם שקרים ואמונות, ובכן זה לא יוביל לאהבה לאורך זמן, נכון?

אני בטוח שיש לי עוד 20 טיפים בתוכי, אבל אלה התחלה טובה, אני חושב שאם כל גבר שמחפש אהבה או דייטים ישים לב רק לדברים האלה הם יצטרכו נשים בתור ושפע של הודעות על נשים שרוצות לקבל להכיר אותם טוב יותר.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*