ערים רומנטיות לחופשה באירופה

ונציה

מובן מאליו שוונציה היא חופשה עירונית רומנטית מושלמת. זה ממש מיועד לזוגות. אי אפשר לנסוע לונציה ולא לצאת לטיול רומנטי בגונדולה. לאחר הנסיעה בגונדולה, כדאי לטייל על גשר ריאלטו. זהו הגשר העתיק ביותר בעיר והוא מושלם לשיתופי הקאפי שלך לשיתוף באינסטגרם. המתן עד שצד המים מואר בלילה, זה קסום. אם לא אכפת לך להתיז החוצה, תוכל להזמין שולחן עם נוף. יש מספר מסעדות נהדרות על שפת הים המציעות מאכלים טעימים עם נוף מדהים. וכמובן, כדאי לבקר באחד התיאטראות ולקחת אופרה רומנטית. כאשר באיטליה וכל זה

ליסבון

ליסבון מיועדת לזמן זוגי. תוכלו לבלות את היום בחקר הרחובות המרוצפים של העיר הזאת. קפצו על אחת החשמליות המפורסמות כדי לחקור את העיר. הקפד לשוטט באחד משוקי האוכל ההיסטוריים כדי לטעום את המחיר המקומי. אתה לא יכול להגיע לליסבון ולא לנסות את פירות הים שנתפסו במקום, ואתה בהחלט לא יכול לעזוב בלי לאכול פסטה דה נטה (טארט פודינג פורטוגזי) או שניים. כדאי לבקר בטירת סאו חורחה עם יקירכם, אבל אם אתם הולכים לשם בחודשי הקיץ, אני מציע שתכננו ללכת מוקדם – זה יכול להיות עמוס למדי.

פראג

פראג כל כך רומנטית, שהם בעצם מתכננים יום חגיגות לזוגות. זה נקרא 'svátek zamilovaných' שמתרגם ל'יום אהבה 'או' יום אהבה '. ביום האהבה, ה -1 במאי בכל שנה, מסורתי להתנשק מתחת לעצי הדובדבן הפורחים של גבעת פטרין. אם אתם מטיילים בחודשי החורף, זה רומנטי באותה מידה כמו שלג יכסה את הרחובות המרוצפים ועל הגגות, ותצטרכו לקפוץ ולצאת מחנויות ומסעדות עם אהובכם כדי להתחמם.

דבלין


דבלין בימינו היא כולה אוכל ותרבות. חופשת העיר הרומנטית שלך לדבלין צריכה להיות מורכבת בעיקר משני הדברים האלה, אה ואולי טיפה חצופה או שתיים. יש המון מוזיאונים וגלריות להחזיק ידיים כשאתה משוטט. ברגע שכולכם מתורבתים, תוכלו להירגע עם ביס לאכול באחת המסעדות המתקרבות של דבלין. דבלין היא קפיצה כל כך קצרה מיבשת בריטניה, קל פשוט לקפוץ לשם גם להפסקה של יומיים.

פריז


לא יכולתי לכתוב קטע על הפסקות עיר רומנטיות ולהשאיר את פריז בחוץ, נכון? זה מקום מושלם לאוהבים. צאו לשייט בנהר לאורך הסיין, הצטלמו בראש (או בתחתיתו) של מגדל אייפל, אכלו קרואסונים ושתו קפה זעיר בבתי קפה, שוטטו בלובר ותיהנו מהיצירות הרומנטיות ממגוון תקופות … פריז היא העיר שממשיכה לתת לרומנטיקנים. אני מאתגר אותך לבקר בעיר ולא להתאהב מחדש.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*