מתכון מנצח לעוגיות מדהימות

עם עוגיות לעתים קרובות אנחנו פשוט נכנסים לתבנית עם מה שאנחנו אוכלים. זה שוקולד, שוקולד כפול או שוקולד משולש. מדי פעם שוקולד לבן ופטל, אם אתה מרגיש מרדני. אבל אני כאן כדי לומר לך שזה לא צריך להיות ככה.

באופן טבעי אני אוהב את הטעמים הנ"ל, אבל לפעמים להיות קצת שונה זה דבר נפלא. לכן העוגיות הללו שונות גם במרקם וגם בטעם. המרקם מגיע מתוספת שיבולת שועל דייסה, במקום מחצית הקמח, כדי להעניק להם תחושה אחרת; טעם השוקולד מתוגבר על ידי הל, כך שהיפות הקטנות האלה טעימות שמש, בלי קשר למזג האוויר בחוץ. הרבה יותר מרגש כבר, אתה לא מסכים

אני חושב שאני נהנה מעוגיות מסוג זה מכיוון שהן פשוט קצת שונות מהמקובל. ביסקוויטים אני לא יכול לעזור אלא פשוט להתרפק, עוגיות נלקחות בנחת יותר (אם כי החבילה או המנה עדיין יסיימו מהר מדי) – הן נהדרות לצביעה, או לאכילה עם גלידה [הערה צדדית: העוגיות האלה הן מעולה עם גלידת וניל באיכות טובה].

מכיוון שעוגיות אלה (כמו כל העוגיות) מכילות ביצה, אני אשים אותן לאתגר החדש לגמרי של ביצה מבית Dom ב- Belleau Kitchen . לא רק שאני נכנס כי יש משחק מילים בכותרת (אם כי בואו נהיה כנים, זה בהחלט חלק מהערעור) אלא גם בגלל שדום מכנה אנשים שלא אוהבים ביצים שוטים. ואני אחד מאותם טיפשים אלא אם כן מקושקשים או נאפים את הדברים – אני צריך ללמוד

עוגיות שוקולד לבן, הל ושיבולת שועל

זה אחד מאותם מתכונים שקיבלתי את הרעיון ואז חשבתי קצת. זה נהדר עם שיבולת שועל כי זה עושה את זה קצת קל יותר, אבל אתה יכול בקלות פשוט להשתמש בקמח במקום חצי וחצי. ההשראה המקורית לכך מגיעה מהשמש הגדולה על צלחת מאת שלינה פרמלו, והיא מכינה כ -15 עוגיות.

רכיבים

125 גרם חמאה

100 גרם סוכר קסטר זהוב
60 גרם סוכר

מוסקובדו כהה
1 ביצה
125 גרם קמח רגיל

125 גרם שיבולת שועל דייסה
1 קורט מלח
1/2 כפית אבקת אפייה
80 גרם שבבי שוקולד לבן
8 תרמילי הל

הוראות

מחממים את התנור ל -180 מעלות צלזיוס ומרפדים תבנית בנייר אפייה.

קרם יחד את שני הסוכרים והחמאה, תוך הקצפה עד לקבלת תערובת חלקה ואוורירית. טורפים פנימה את הביצה ואז מוסיפים את המלח, אבקת האפייה, הקמח ושיבולת הדייסה ומערבבים אותה ביסודיות. כותשים את תרמילי ההל ומסירים את הזרעים השחורים, מכניסים את הזרעים לקערה וזורקים את הקליפות. יוצקים את השוקולד צ'יפס ואז מקפלים לתערובת.

בעזרת שתי כפות, שים בובות קטנות מהתערובת על המגש המרופד מראש. זה צריך להיות בערך כפית גדושה לעוגיה. וודאו שיש כמה סנטימטרים בין העוגיות, מכיוון שהן יתרחבו תוך כדי האפייה.

אופים במרכז התנור 13-16 דקות, או עד להזהבה. הם עדיין צריכים להיראות מעט רכים כשאתה לוקח אותם מהתנור, הם יתקשו כשהם מתקררים. מניחים לצינון על רשת ואוכלים תוך מספר ימים

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*